25 Kasım 2015

NIVEA BB KREM İNCELEME - HELL RENGİ

Herkese merhaba. 
Bugün karşınız da NIVEA BB KREM'i ile çıktım. Bu ürün uzun süredir bende ablam kendine almıştı fakat o cildinde bıraktığı etkiyi sevmediği için bana verdi. Bende kullanırım diyerek aldım fakat renk konusun da gerçekten çok başarısız bir ürün. Tam olarak ciltle bütünleşmedi hep bir tık eksik kaldı gibi geliyor. 
      
Ürünün vaadleri şu şekilde;

Mineraller,ProVitamin B5 ve makyaj dokunuşu içeren formülüyle;
- Cilt tonunu eşitler ve gözeneklerin görünümünü azaltır.
- Pürüzler,lekeler, yorgunluk belirtileri,göz altı morlukları,renk farklılıkları,kırmızılık görünümü ve ince çizgiler gibi cilt kusurlarını kapatır.
- Cildin doğal tonunu destekleyerek aydınlatır.
- Hafif ve hızlı emilen nem sağlar.
- GFK10 ile cildi güneşin neden olduğu çevresel etkilerden ve erken cilt yaşlanmasından korumaya yardımcı olur.

 

Bendeki rengi HELL aslında çok merak ettiğim bir üründü. Kokusu bildiğimiz krem kokusu nıveanın kremlerini kullananlar bu kokuyu çok iyi bilir. Verdiği nem hissi, kapatıcılığı bir bb kreme göre çok başarılı. Fakat dediğim gibi bu ürünün tek eksisi rengi. En açık rengi bile çok koyu.
   

Fiyatı ise 27-30 tl arasında bir fiyattı. Watsons 'dan almıştık. Dediğim gibi rengine çok dikkat ederseniz sevebileceğiniz bir ürün. Ben bir tek rengini sevmediğim için kullanamıyorum. Yazın belki şans verebilirim. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşçakalın. 

4 yorum :

  1. bu bb creamı ben de renginden ötürü kullanamamıştım bana 2 ton kadar koyu ve pembe geldi maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım renginde bir an önce değişiklik yapılması gereken bir ürün 😔

      Sil
  2. walla BB cream pek sevmıyorum ben galıba ama sevsemde nıvea ve garnıer'ınkını yıne sevmezdım :)
    geçmiş olsun çöpe giden paralara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük hayatta çok sık bb krem kullanıyorum özellikle yazın bir çoğunu kullandım diyebilirim :) ama en çok maybelline bb kremleri çok güzel :)

      Sil