27 Kasım 2015

MİNİK ALIŞVERİŞ - COSMETİCA.COM ( DETAYLAR VE İLK İZLENİMLER )

Herkese merhaba; 
Bugün sizlere cosmetica 'dan  yaptığım alışverişin ilk izlenimlerini ve detaylarını paylaşmak istiyor.              

Detaylar bu şekilde indirim zamanı yapmıştım bu alışverişi 16 kasım tarihinde. Dün elime ulaştı yani 26 kasımda tam olarak 10 gün sonra geldi. Sitede 7 iş günü diyordu fakat bana gelen mailde indirim dönemlerinde ki yoğunluk nedeniyle geç kargolandığıydı. Acelem olmadığı için bunu sorun yapmadım. Kargo sorunsuz bir şekilde elime ulaştı. 30 TL ve üzeri ücretsiz kargo bir çok ödeme şekli var ben kapıda ödeme istediğim için 4 tl gibi bir ek ücret ödedim. Kutuda gelen ürünleri baloncuk şeklinde naylona sarılı idi kargoda zarar görmemesi için. Bence bu çok güzel düşünülmüştü. Kutunun içinden ürünlerin faturası da çıkıyor. Gayet güvenilir bir site diyebilirim. Tekrar indirim olursa diye sürekli takipteyim. :) 

         

Golden Rose Velvet Matte 27 numarası 10,90 TL aldım. Hala sitede aynı fiyata bulabilirsiniz. Normal fiyatı 18,90 TL bir çok renk seçeneği de mevcut. Benim bu rengi almamdaki sebep Watsons 'da aynı rengin numarasını bulamamamdı. Gerçekten rujların yapısı ve duruşlarını hepimiz biliyoruz güzeller :) 

         

Tarko Art Net Far Fırçası 25 Numara Görkem Karman 'ı hepiniz tanıyorsunuzdur. Görkem bu ürünü öyle bir methettiki su gibi tüketilen bir ürün haline geldi stoklara girer girmez ürün bitiyor. Bende hemen aradan kaptım. Şimdi şöyle söylemek gerekirse bir kere kullandım bunun kullanıp detaylı bir yazısını yazmak istiyorum. Kısaca beğendim diyebilirim şimdilik. Fiyatı 9,40 indirimli 7,90 şuan stokta.

     

Maybelline Color Tattoları öven övene Duygu Özaslan  sürekli kullandığı ve elinden düşürmediği On and on bronze rengi acaba abartıyor mu diye çok düşünüyordum fakat gerçekten ilk kullanışımda bile beni kendine aşık etti. Süper güzel bir yapısı var çook beğendim. Fiyatı 19,60 TL indirimde ben 9,80 TL 'ye aldım. Şuan stokta yok maalesef kızlar. 

   

Kalyon Tırnak Eti Temizleyicisi cosmetica'dan son aldığım üründü. 2,90 Tl'ye aldım. Normal fiyatı 5,90 henüz kullanmadım kullanan var mı aranız da ? Kullanmaya başlıyım bununda detaylı yazısını paylaşacağım.          
                   
      

Flormar 305 - Beige Latte rengi çok güzel bayılarak aldım bunu fiyatı 2,90 TL cosmetica da bu renk yok maalesef. Watsons veya gratis 'de bulabilirsiniz.

             

Hüsrana uğradığım tek ürün bu oldu normalde flormar kalemlerini çok severek kullanıyordum fakat bu kalem kuru çıktı çok sert hiçbir şekilde uygulanmıyor rengine bayılarak almıştım fakat sonuç hüsran. fiyatı 4 tl 

Benim yaptığım minik alışverişin detayları bu şekilde idi.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın. 

6 yorum :

  1. flormar latte ojeyi bende çok seviyorum ;aldıklarını iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzelmiş çok teşekkür ederim ☺️☺️

      Sil
  2. On and on bronze yazisini yazmistim harika bir ürün elinden dusmeyecek bence ozellikle yazın.

    YanıtlaSil
  3. instagram isminizi öğrenebilir miyim :)

    YanıtlaSil