30 Kasım 2015

MAC 217 MUADİLİ - ART NET 25 NUMARA FAR FIRÇASI - UYGUN FİYATLI

Kasım ayının son günü sizler için hazırladığım bu inceleme yazısı ile hepinize merhaba. Mac 217 muadili olarak gösteren GÖRKEM KARMAN 'nın tavsiyesi üzerine ART NET 25 markasına ait bu far fırçasını sonunda bende stoklarda bulup edindim. Gerçekten su gibi stokları bitirilen bir ürün. Peki gerçekten de Mac 217 muadili olur mu sorusuna gelirsek ? Yada fiyatına göre gerçekten başarılı mı ? Gelin bir de benim gözümden inceleyelim.
Mac 217
                   
                             ART NET 25
  ART NET 25











MAC 217 mağazada uygulama ve inceleme fırsatı buldum. Görmüş olduğunuz gibi fırçanın ucu, kılları, sapı, metal bölgesi MAC 217 ile tıpa tıp aynı. Peki uygulaması aynı mı ? Evet aynı kıllarının yapısı aynı olduğu için uygulaması da aynı. Kılları ne çok sert, ne çok yumuşak. Bu yüzden uygulama esnasında çok güzel dağıtma işlemi sağlıyor. Fırçanın ucunun beyaz olmasını çok sevdim çünkü en son hangi renk far uyguladığınızı biliyorsunuz. Ayrıca kapatıcınızın, kontur işleminde vs. işlemlerde kıllarının yapısından dolayı çok güzel bir uygulama sağlayabilirsiniz.
ART NET 25
Gözlemlediğim kadarıyla kıllarının çok az sert olmasından dolayı tozutuyor. Bunu engellemek için makyaj sabitleyicisi veya MAC FİX + kullanmanızı öneririm. Bu işlem hem farlarınızın tozutmamasına hemde farlarınız gözlerinizde daha kalıcı olmasına yardımcı olacaktır.
                                   
Fiyatı 10 TL civarında ama Cosmetica'dan şuanda 7,90 tl'ye sahip olabilirsiniz. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, şimdilik kendinize iyi bakın. Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin. Bloguma Bu Blogu Takip Et - İzle butonundan takit edebilirsiniz. 
Şimdilik Hoşçakalın. ❤️‍

4 yorum :

  1. Fiyatı çok uygunmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok uygun bazen 4,90 tl'ye bile düşüyor fiyatı :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Aldığım günden beri kullanıyorum 4 kere falan yıkadım bir sorun olmadı sadece bir sorun çok az kılları sert o kadar kusuruda olur diye düşünüyorum ☺️☺️

      Sil