5 Kasım 2015

MAC 187 - SİGMA F82 ( UYGUN FİYATLI MUADİLİ ) - 2

Herkese yeniden merhabalar. Bugün sizlere uygun fiyatlı makyaj fırçası önerileri serimin ikincisi ile karşınızdayım. Bu önereceğim fırçalar Mac 187 ile Sigma F82 numaralı fırçaların birebir aynısı.Fakat uygulama bakımından birebir aynısı diyemem sonuçta bir Mac ve Sigma olamaz bu kadar ucuz bir ürün. Fiyatları ikisini de 5 TL :)


Fırça hakkında söyleyeceklerim şunlar, Sigmanın görüntü olarak birebir aynısı fakat üzerinde Mac 1 numara yazıyor. Fırçanın kılları oldukça yumuşak fakat fondöten uygulamada başarısız fırça izi bırakıyor. Bu yüzden ben bronzer veya allıkları mı uyguluyorum çok güzel uyguluyor. Fırçayı yaklaşık bir senedir kullanıyorum ve haftada en az 2 kere yıkıyorum. Bu resimleri dün akşam yıkanmış hali :) Oldukça dayanıklı ve sağlamlar böyle giderse 1 sene daha çok rahat kullanabilirim herhalde. Fırçaların en sevdiğim özelliği ise çabuk kuruyor olması kesinlikle kıl dökme sorunu da yaşamadım.

                                                                         

 Buda Mac 187 fırçasının birebir aynısı bunun tek ismi değişik Mac 137 yazıyor. Bu fırçaya aşığım bir fırça hem uygun fiyatlı olup hemde bu kadar güzel nasıl olur diye düşünmüyor değilim. Kesinlikle fırça izi yapmıyor.  BB Krem - Fondöten- Allık - Aydınlatıcı aklınıza gelebilecek her şeyi rahatlıkla uyguluyorum. Bunu da Sigma 'ya benzeyen fırça ile birlikte almıştım. Sadece denemek için aldığım bu fırçalara aşığım diyebilirim. 

                                                     

Fırçaların genel özellikleri ve fiyatı bu şekilde idi. Ben şimdi sizin peki Sema bunu nereden aldın dediğinizi duyar gibiyim. Bu fırçaları ben geçen sene yaz ayında İstanbul Avrupa Yakası- Bakırköy semtindeki sosyete pazarından aldım ve inanın akılınıza gelebilecek her şeyi orada uygun fiyata satıyorlar. Birebir orijinalinin aynısını çok uygun fiyata alabileceğiniz bir yer. Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın. Pazara buradan ulaşabilirsiniz. Not sadece cumartesi günleri kuruluyor.


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin, sevgiler. ❤️

10 yorum :

  1. faydalı bir yazı olmuş canım eline sağlık :)
    seni blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    ins:@evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim faydalı olabildiysem ne mutlu bana ☺️☺️ takipteyim canım seni 👍🏻

      Sil
  2. Wow keske gitme sansim olsa da alsam :)
    Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzaksın sanırım etrafınız da illaki bu şekilde pazarlar vardır canım iyice bak :)

      Sil
  3. Yazını şaşkınlıkla okudum. :) Güzel paylaşım.

    YanıtlaSil
  4. bu fırçalar nedense çok pahalı markadan mı malzemesi mi çok eşsiz acaba =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen normalde bu fırçalar oldukça pahalı mac 187 fiyatı 155 tl sigma f82 80 tl, yani ben ikisini 10 tl ye aldım performans olarak çok güzeller 1 senedir kullanıyorum çok memnunum sonuçta bir fırçaya o kadar para verilmez diye düşünüyorum :) uygun fiyatlı oldukça başarılı bir markanın ürünü var :)

      Sil
  5. Cok severim pazar alisverisini bazen gercekten sahane seyler cikabiliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ayda bir mutlaka uğrarım ☺️

      Sil