11 Kasım 2015

DUDAK PEELİNGİ NASIL YAPILIR ?

Herkese  yeniden merhabaa.  Bugün sizlere dudaklarımızı nasıl daha bakımlı gösterebiliriz bundan bahsetmek istiyorum. Bildiğiniz üzere vücudumuz da bir çok bölgeye peeling uygulanıyor. Peki peeling nedir ? Kısacası cildin ölü hücrelerden arınmasıdır. Dudaklarımız da da bakım olmazsa ölü hücreler birikerek çatlak, pullu, cansız bir görüntü oluşturacaktır. Tamam belki dolgun dudaklarımız yok fakat güzel bakımlı dudaklarımız neden olmasın dimi kızlar ? ☺️

Gelelim peelingin hazırlanışına malzemeler aşağıda görüldüğü gibi az ve öz;

                      
1. Vazelin 1 tatlı kaşığı
2. Tuz 2 tatlı kaşığı
3. Şeker 2 tatlı kaşığı
4. Badem yağı 10 damla kadar
5. Karıştırıp karışımı koymak için bir kap


Hazırlanışı ise tüm malzemeleri 3 dakika birbiriyle özleşene kadar karıştırıp kabın içine koyun. Bu karışımı haftalık olarak kullanın. Her hafta yenisini hazırlayın. Haftada 2-3 kez kullanabilirsiniz. Karışımı sürdükten sonra 10 dakika kadar bekleyin ve kullanmadığınız bir diş fırçası ile dudaklarınıza bastırmadan fırçalayınız daha sonra güzelce temizleyin ve nemlendirin.


Bu da bir gün sonraki hali
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiyle kalın. Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin. Blogumu sağdaki blogu izle linkinden takip edebilirsiniz.

14 yorum :

  1. Vazelinin olması çok güzelmiş.. Gerçekten çok faydalı olmuş. Nasıl güzel nemlendirir.. En kısa zamanda deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vazelin bana göre diğer lip balmlara göre dudaklara en iyi nemi veren ürün kesinlikle denemelisin ☺️

      Sil
  2. Mutlaka denemem lazım, teşekkürler :)
    Badem yağını koymasak nasıl olur ki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ☺️ olabilir tabiki koyamaya bilirsin ama aklında bulunsun badem yağının yerine balda kullanabilirsin senin isteğine kalmış birşey ☺️

      Sil
  3. Çok faydalı bir yazı olmuş. Özellikle kışın çatlayan dudaklara çok iyi gelebilir. Blogunu yeni keşfettim. Ben de seni blogumda görmekten mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) takipteyim :)

      Sil
  4. daha gecenlerde yazıcaktım sonra yapacak vaktı bulamayınca e resımsız olmaz bekleyım bıraz daha dedım ve kaldı öylece :) ben genelde dıs fırcasının arkasındakı pütürlü kısmı hafıfce surtuyorum:)
    ayrıca tender care kutusuna benzıyo ama moruna denk gelmemıstım pembesı, beyazı, koyu kahvesı acık kahvesi, bal rengi falan biliyorumda o kısımdan baya uzak kalmısım demek moruna denk gelmedım :)

    Takıbe aldım bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tender care bana erkek arkadaşımın kız kardeşi hediye etmişti kendisi oriflame satıyor çok güzel bir ürün ama sadece bunu kullandım diğerlerini bende bilmem :)

      Takipteyim sizi :)

      Sil
    2. teşekkürler :) eskıden bende satıodum serı halınde her cesıdı var evde hatta elınıze falan yag sıcrar yanarsa hemen surun cok etkılıdır :) her halta yarıyo kısaca :)

      Sil
    3. aaa gerçekten mi :) o tarz yanıklara iyi geldiğini bilmiyordum :)

      Sil
    4. evet bal mumu ıcerıklı oldugu ıcın yara ve yanıklara da cok ıyı gelır hatta yeğenlerimin pişiğine de denedık ona da cok ıyı gelmıstı kısacası cok cok ıyı nerde kullanırsan sonuc alıosun :))) aklınızda bulunsun :) bızım aıle de bırı orıflame gordu mu dırek tender care bakar :)

      Sil
    5. çok güzelmiş bu teşekkür ederim bilgiler için :)

      Sil