16 Kasım 2015

BİTENLER #2 YORUMLARIM !

    Herkese merhaba bitenleri daha fazla biriktirmeden kısaca yorumlamak istiyorum.          

Görmüş olduğunuz üzere en son bitirdiklerim bu şekilde; 

1. RİTUEL DE BEAUTE SİYAH NOKTA VE KİR TEMİZLEME BURUN BANDI: Bu ürünü bim' den denemek için almıştım. 3-4 tl gibi bir fiyatı var tekrar alırmıyım ? Evet almayı düşünüyorum kendimde işe yaramadığını düşündüm fakat annemde işe yaradığını görünce tekrar almaya karar verdim en kısa sürede yeniden alacağım 3 günde bir kullanıyorum  fazla kiri çok güzel temizliyor. 

2. PANTENE DOĞAL SENTEZ ŞAMPUAN: Bu ürünü kullanan herkez çok seviyor. Fakat benim saçlarım pantenin hiç bir şampuanını kabul etmiyor. Saç diplerimde ne kadar yıkasamda şampuan kalmış gibi oluyor ve bi gün sonra yağlı bir his bırakıyor bu yüzden bu ürünü sadece fırçalarımı temizlemek için kullandım. 👎🏻

3.MAYBELLİNE DREAM PURE BB KREM: Bu ürünü çok sevdim gerek yapısı gerek uygulanışı çok güzel detaylı incelemesi ise buradan okuyabilirsiniz. 

4. HEAD & SHOULDERS  KADINLARA ÖZEL SAMPUANI: Şampuanın kokusu çok güzel dökülmeleri engellemedi fakat kokusu için bile yeniden alınır. Şuanda başka bir serisini pembe olanını aldım bakalım ondan da mennun kalacak mıyım  ? 

5. COLGATE OPTİK BEYAZ:  Optik beyazı arkadaşımda kaldığımda keşfettim gerçekten çok güzel tadı var. Tadı var dediğime bakmayın ben diş macunlarından aşırıya kaçmayan nane ferahlığını seviyorum. Bu üründe de hafiften bi nane esintisi var. Beyazlık vaad ediyor fakat hiçbir değişiklik olmadı ki ben diş macunlarında bu özellik olduğunu düşünüyorum. Tekrar almayı düşünüyorum.

6. VASELİNE NEMLENDİRİCİ KREM: Eczaneden babam kendi elleri için almıştı fakat yapısını bıraktığı nem hissi yapış yapış olmaması onarıcı etkisinin olması yanı sıra tüm cilde uygulandığı için çok sevdiğim bir ürün oldu. Yüzümde çok güzel nemlendirdi geçen kış soğuklarda tek kullandığım ürün dü tekrar alacağım 25 tl gibi bir fiyatı vardı. 

7. GARNİER  ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ: Garnier'ın bütün ürünlerinden memnun olan tek benmiyim ? Bu ürünün içindeki yeşil çay gerçekten ciltte çok güzel ferahlık ve temizlik hissi bırakıyor. Tekrar alacağım bir ürün fakat indirime girmesini bekliyorum. İndirimlerden aldığınız zaman yarı fiyatına bile alabiliyorsunuz. İncelemesi ise buradan okuyabilirsiniz.

8.ARKO NEM CANLANDIRICI KREM: Bu ürünü iş yerinde kullanmak için bir alana bir bedavası varken almıştım. Gliserinli olanıyla birlikte almıştım. Gliserinli olan çok güzeldi fakat bunun tek güzel yanı kokusu çok güzel kokuyor ama ciltte silikon his bırakıyor. O yüzden tekrar almayacağım ama gliserinliyi almayı düşünüyorum. 

Benim bitenlerim bu şekilde idi. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın ☺️

6 yorum :

  1. Cok faydali bir yazi olmus tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  2. garnier markasının yüz yıkama jeli en sevdiğim uygun fiyatlı jeller arasında en başta diyebilirim verdiği temizlik hissi cildi kurutmaması çok güzel :)
    http://cilekkokusublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severek kullandım yenisini almayı düşünüyorum :)

      Sil
  3. gelsin şimdi yeniler canım bende rituel de beauty markasını çok begebdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenileri çoktan geldi canım onlarsız olmuyor malesef 😀😀 aynen bende çok beğendim hayatta bayıldım ☺️☺️

      Sil