5 Ekim 2015

YVES ROCHER - Arındıran Işıltı Veren Peeling

Herkese Merhaba;
Bugün sizlere YVES ROCHER Markasına ait arındırıcı ışıltı veren peeling hakkında bir kaç şeyden söz etmek istiyorum. Birçok insanın seve seve bayıla bayıla kullandığı bu ürün aslında sadece normal ciltlerin kullanabileceği bir ürün.            


  ÜRÜN ÖZELLİKLERİ:

         Pürüzsüz ve canlı görünümlü bir cilt için bitkisel içeriğindeki Kayısı Çekirdeği tanecikleriyle cildinizi derinlemesine temizler, pürüzleri giderir ve yumuşatır. Uygulamanın ardından ışıldayan yumuşacık teninizde hoş bir meyve kokusu bırakır. Dermatolojik olarak test edilmiştir. Paraben içermez. Hassas ve akneli ciltlere önerilmez. 






Ben bu ürünü kuzenim de gördüm benim cildime ne kadar iyi gelmese de onun cildine bebek gibi yapıyor ve çok memnun. Tamamen normal ciltler için üretilmiş bir ürün olduğunu düşünüyorum. Sivilceye müsait bir cildiniz varsa kesinlikle önermem






 KULLANIMI İSE ŞU ŞEKİLDE:


Kullanımı oldukça kolay olan peelingi, haftada 1 ya da 2 defa ıslak yüzünüze uygulayın.


Göz çevresinden kaçınarak dairesel hareketlerle yumuşakça masaj yapın.




Bol su ile durulayın.



Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :)






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder