2 Ekim 2015

URBAN DECAY - NAKED SMOKY FAR PALETİ (Smoked Eyeshadow Palette by Urban Decay)


 Herkese Merhaba;
Bugün sizlerle inceleyeceğimiz ürün markasına ait NAKED SMOKY FAR PALETİ 

Palette tam 12 renk mevcut. Soğuk renklerden oluşan palet sonbahar ve kışa en uygun paletler arasında yer alıyor. Beni çok etkileyen bir palet oldu diyebilirim. Dumanlı ve etkileyici. Sıcak bronzlar, farklı dokudaki gri tonları, zengin kahverengi ve derin siyahlar. Mat ve satenler' den ışıltılı tonlara kadar bir düzine kışkırtıcı ve dumanlı renk bu paletin içinde. 




Paletin dış görünüşü diğer naked paletleri gibi ama dokusu farklı. İçerisinde bir adet standart naked çift yönlü fırça bulunuyor. Ve kapağında kocaman her zaman ki gibi bir ayna bulunuyor.





Paletin gözlerde duruşu ve uygulamasını videosunu eklediğim Mellissa Alatorre 'den izleyebilirsiniz.




Palete Sephora' lar dan 169 TL sahip olabilirsiniz. Naked paletlerin bir çok far paletinde olduğu gibi tozutma sorununun olduğunu biliyoruz. Naked Smoky palet, Urban Decay’in web sitesinden diğer tüm Naked paletler gibi 54 Dolara satışa çıkmıştı fakat şu an tüm stokların tükendiği görünüyor. Naked Smoky Palet, standart Naked Palet fırçasıyla birlikte geliyor. Urban Decay’in diğer farlarını da Sephora’larda deneyerek size en uygun renkleri barındıran Urban Decay Naked paleti bulabilirsiniz. 


Kışa ve sonbahara uygun bir far arıyorum fiyat benim için önemli değil diyorsanız gönül rahatlığıyla öneriyorum.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere; Hoşçakalın 










Görseller: Google Görseller & Video Mellissa Alatorre Youtube aittir. Görüşler bana aittir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder