20 Ekim 2015

GARNIER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ | Yeşil Çay ve Arındırıcı MoringaÖzleri


Son zamanlar da cilt bakımının vazgeçilmezi haline geldi.
Karma ve Yağlı Ciltler için olduğu söyleniyor fakat ben normal ciltlerin de bu ürünü çok seveceğini düşünüyorum.

                                                      
 İlk olarak ürünün kendi vaatlerinden bahsetmek istiyorum;

  * Arındırıcı özelliğe sahip Moringa özü ile zenginleştirilmiş Arındırıcı Temizleme Jeli, sebum fazlasını ve ciltteki kirleri temizler.


  * Yeşil çay özlü formülü cildinizi matlaştırır ve gözenekleri gözle görülür bir şekilde sıkılaştırır.

Benim düşüncem ise şu şekilde; 
Ürünün kokusu oldukça güzel çok ferah ve kesinlikle ağır bir kokusu yok. Şeffaf bir yapısı var jel formda ve ciltte köpürmesi oldukça güzel. Yağlı ciltler de genel olarak ürünün T bölgesine dairesel hareketlerle daha çok uygulanması söyleniyor. Gözenekleri küçültme özelliği olduğu söyleniyor fakat ben bu etkiyi alamadım. Bıraktığı ferahlık hissi gerçekten çok güzel. Cildi matlaştırmadı fakat aşırı yağlanan bir cildim vardı bu sorunu biraz olsa da hafifletti. Sürekli alacağım bir ürün kendisi. Fiyatı ise 11,99 TL 


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..

1 yorum :

  1. Yıkama jelinde oriflamein pure skin serisi var sivilce problemleri olan karma veya yagli ciltler için. Yaklasik 5 yıldır bikmadan usanmadan ve hic pisman olmadan kullaniyorum. En sevdigim özelliği ise göze kacsa da yakmamasi bu yuzden goz makyajimi temizlerken gozume kacacagindan korkmadan biraz sert sekilde yikamami sagliyor ve inanın herhangi bi temizleyici gerek kalmiyor fondoten far rimel allik hicbir seyi bırakmıyor bence kesfedilmemis bi guzellik denemeni tavsiye ederim. Vaatlerini de karşılıyor. Gozenek sıkılaştırılması mat gorunum sabah uyandiginda yaglanmayi azaltmasi ve sivilceleri yok etmesi mucize gb bir sey ve tum bunlar 10 lira demek. ��

    YanıtlaSil