7 Ekim 2015

BİTENLER #1 ÇÖPE GİDENLER ! DETAYLAR



Herkese Merhaba; 

Bugün sizlere daha fazla birikmeden bir bitenler yazısı hazırlamak istedim. Daha doğrusu bitenler ve çöpe gidenler diyelim. Bazı ürünlerin detaylı incelemesi mevcut olmayanlardan da kısaca bahsedeceğim. 

 En baştan başlayayım;


HUNCALİFE MY FACE : Bir türk markası olup Avon gibi satışları olan bir marka. My Face Yıkama jeli + Maskesi + Kremini almıştık aslında üzüm çekirdeği ve domates özleri ile zenginleştirilmiş formülü ile cildin daha genç, daha sıkı, daha sağlıklı görünmesine yardımcı olur iken içeriğindeki yumuşak aktifler cildi kalıntı bırakmadan temizlediğini vaad ediyor. Cilt tipime uymadığından mıdır nedir hiçbir şekilde bu ürünleri sevemedim. Aşırı bir kokusu var nefesimi kesti diyebilirim. Olduğu gibi duruyor çöpe gidecek ürünler arasında. Yıkama jeli ile fırçalarımı temizledim bari bir işe yarasın dimi. Tekrar alınır mı ASLA !

KOMİLİ BEBE ŞAMPUANI (100 % ZEYTİNYAĞLI): Bu ürün hakkında söylenicek çok şeyim var aslında yapısı kokusu ve makyajı temizlemesi benim en sevdiğim özelliği. Duyduğunuz gibi çoğu kez bu ürünle makyajımı temizliyorum. Bir bebek şampuanı sonuçta cilde ne kadar zarar verebilir ki ? Tavsiye ettiğim bir ürün Dalin de kullandım fakat dalin göz makyajını çıkarmada komili kadar başarlı olamadı. Tekrar ALINDI :)

GARNİER SAF VE TEMİZ NEEM ARINIDIRICI TEMİZLEME JELİ: Bu ürün hakkında oldukça uzun bir yazım saten mevcut. Tekrar alınır mı tabiki de EVET detaylı yazıma buradan  ulaşabilirsiniz.

NEUTROGENA PEMBE GREYFURT TEMİZLEME JELİ: Bu ürünün kokusu ve yapısı oldukça güzel. Çok güzel temizliyor cildi siyah noktalara ve sivilceye bir etkisi olduğunu düşünmüyorum. Yani bende öyle bir etkisi olmadı fakat kullandığım süre içinde cildim de özellikle de T bölgem de aşırı yağlanmaya sebep oldu o yüzden yarıya geldikten sonra fırça temizliğin de kullanmak zorunda kaldığım bir ürün. Tekrar alınır mı HAYIR ! Normal ve Kuru cildi olanlara kesinlikle tavsiye ediyorum. 

REXONA OKYANUS FERAHLIĞI FRESH: Bu ürün hakkında da oldukça uzun bir yazım mevcut buradan ulaşabilirsiniz. Tekrar ALINDI :)

MAYBELLİNE DREAM FRESH BB KREM: Detaylı bir yazısı BB Kremler yazım da saten mevcut buradan ulaşabilirsiniz. Tekrar alacağım bir ürün fakat indirimleri bekliyorum indirimlerden faydalanmak gerek :)

GOLDEN ROSE SILKY TOUCH BLUSH-ON ALLIK: Bu ürünü de oldukça sevdim ipeksi ve yumuşak dokusuyla yanaklarınıza ve yüzünüze canlı, ışıltılı ve sağlıklı bir görünüm kazandırıyor. İçinde çok küçük ışıltı mevcut. Makyajınıza ve cildinize uygun çeşitli renk alternatiflerine sahip. Tekrar alınır mı bilmiyorum ama far olarak bile alıp kullanabilirim o kadar tatlı bi bronz rengi var bende ki rengi 203 numarası idi. 

ORGANİK ÇAY AĞACI YAĞI: Çay ağacı yağından sizlere çok detaylı bir yazı ile bahsetmiştim. Tekrar ALINDI detaylı yazısı burada :)



Bir sonraki yazım da görüşmek üzere hoşçakalınnn :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder