31 Ekim 2015

ALIŞVERİŞ - WATSONS BAYRAM İNDİRİMİ ( SON GÜN 1 KASIM )

Herkese Merhaba.. 
Bugün yapmış olduğum watsons alışverişinden hala indirim devam ederken ve son günün 1 Kasım olmasından dolayı hali hazırda aldıklarımdan birazcık söz etmek istiyorum.
                                                

Aldığım ürünler bu şekilde;



1. Garnier Makyaj Temzileme Suyu: 18,99 TL 'den 13,29 TL indirimli fiyatı.
2. Neutrugena Temizleme Jeli: 14,90 TL 'den 8,94 TL indirimli fiyatı.
3. Rimmel London Jel Eyeliner:16,99 TL 'den 8,49 TL indirimli fiyatı.
4. Loreal CC krem: 29,90 TL 'den 17,94 TL 'ye 
5. Flormar ve Golden Rose Oje: Flormar 3,50 TL, Golden Rose 8,99 TL
6. Pastel Allık: 10,90 TL 
7. Pastel Hıghlıghter: 9,99 TL indirimli fiyat



                                                 
Özellikle bu ojelere aşık oldum çok güzeller sürmek için sabırsızlanıyorum. Jel eyeliner kesinlikle almalısınız denedim ve oldukça güzel ilk deneyim için başarılıydı. Hepsini deneyip yorumlayacağım. Sevgiyle kalın... 🤗 



10 yorum :

  1. merhaba canım :) blog keşif etkinliğinden geliyorum severek takip edicem banada beklerim :) http://yildizyagmuruu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ☺️ blogunu takipteyim :)

      Sil
  2. Semacım merahaba çok güzel bir alışveriş olmuş hepsini güzel günlerde kullan :) bloğun çok hoş daha yeni keşfettim ! bende beklerim bloglaşalım sevgile kal cnm !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım güzel yorumun için çok saol :) Takipteyim :)

      Sil
  3. canım pastelin highlighterını kullandın mı nasıl ? bende ondan almayı düşünüyorum da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım kullandım elle uyguladığın zaman tam bir facia ama sünger veya fırça ile uyguladığın zaman çok doğal duruyo tavsiye ederim ☺️

      Sil
  4. Merhaba 😊 mac rujlarini nerden aliyorsun acaba ve fiyatlari ne kadar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mac mağazalarından ulaşabilirizsin rujlara fiyatları genelde 50 tlden başlıyor ☺️

      Sil
  5. Watsons bulunduğum şehirde olmadığı için çok üzülüyorum yaa.. esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah yakın bir zamanda bulunduğunuz yere de açılır :)

      Sil