15 Eylül 2015

RİMMEL LONDON - SUN SHİMMER (MAXİ BRONZER)

Günaydın. 
Sizlere yazın güneşin cildiniz de bıraktığı bronzluk hissini yakalayabileceğiniz bir üründen bahsetmek istiyorum. Rimmel London Sun Shimmer Maxi Bronzer ister açık tenli olsun ister koyu tenli olsun çok yoğun bir pikmantasyonu olmadığı için çok güzel uyum sağlıyor. İçinde parıltı bulunmadığı için çok abartı durmuyor kimi zaman far olarak bile kullandığım oluyor.



Bendeki rengi 002 Sun Love adından da anlaşıldığı için maxi boy oldukça büyük 17g olarak sert bir kabı var yani duruşu gayet güzel. Alıp denemenizi gerçekten isterim mat ve çok şeftali durmayan bir bronzer arıyorsanız tam sizlik büyüklüğüne göre fiyatı da oldukça iyi 21.99 tl ben Watsons 'tan almıştım. Suya dayanıklığı olduğu söyleniyor ama ben tam tersini düşünüyorum benim cildimde çok fazla durmuyor uçuyor. Ama rengini ve duruşunu çok sevdiğimi söyleyebilirim.



Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın 


2 yorum :

  1. 2.99 a bugun aldim .3 liraya düsmustu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin :) çok fazla düşmüş fiyatı güle güle kullan ben hala dibini bile göremedim çok bereketli bir ürün :)

      Sil