26 Eylül 2015

MAYBELLİNE - STUDİO LASTİNG DRAMA JEL EYELİNER ( 24 HOUR )

Herkese Günaydın..
 Bugün sizlere minik ama performansı uygun fiyatlılar arasında çok başarılı bir üründen bahsedeceğim. Maybelline jel eyelinerlar. 


 Dört rengi var. 
• Black:  İçinde sim olmayan mat bir siyah. Sürümü oldukça kolay olduğundan dolayı kusursuz bir sonuç elde etmeniz gayet mümkün. 
• Pink Diamond : Günlük kullanım için uygun olmasa da özel günler de çok yakışacak bir eyeliner. Pembelik barındırıyor. 
• Brown : İçinde minik simleri olan bir kahverengi pigmentasyonu siyah gibi olmasada iki katta mükemmel sonuçlar elde edebiliyorsunuz. 
• Blue : İçerisinde lacivertlik bulunduran metalik bir renge sahip. 


Ürünün özelliği; yanında verilen minik fırçası 24 saat kalıcı olması ve kolay sürülebilmesi. 
Bana göre fırçasının ucu kesik uçlu olsaydı eğer sürümü daha kolay olabilirdi. Kalın eyeliner sevenler için gayet başarılı bir fırça.  24 saat ben gözümde denemedim fakat arkadaşlarım bununla yatıp bununla katkıları için gönül rahatlığıyla önerebiliyorum. Performansı oldukça başarılı bir ürün.  Küçük bir tavsiye kapağını açık bırakmamakta fayda var. Diğer jel eyelinerlar gibi buda kuruyabilir. 


Fiyatı ise indirimlerde yakalayabilirseniz eğer 15 tlye kadar düşüyor. Alınması gereken bir ürün.  

Bir sonraki yazım da görüşmek üzere hoşçakalın ❤

2 yorum :

  1. bu ürünün bir tek bendeki fırçası mı iki taraflı bilemedim :) ben de gerçekten çok seviyorum. ve blogumda daha önce anlatmıştım. Güle güle kullan sende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bitti yerine yenisi geldi bile ☺️ teşekkürler canım ☺️

      Sil