2 Eylül 2015

MAYBELLİNE DREAM PURE BB KREM İNCELEME


Herkese Merhaba.. 

Maybelline Dream Pure BB Krem yağlı ciltler için bence daha uygun diyebilirim. Çünkü mat bir bitişi var renkleri gayet güzel 5 rengi var.

Ürünün Vaatleri:
* Doğal ışıntı kazandırır: Doğal ışıntı verdiğini söyleyemem mutlaka üzerine bir aydınlatıcı sürmeniz gerek.
* Cilt tonuna uyum sağlar: Gerçekten de cilt tonu ile bütünlük sağlıyor.
* Spf 30 ile Uv ışınlarından korur:  Cildimizin ihtiyacı olan güneş koruma faktörü olması gayet güzel. Ayrı bir güneş koruma faktörüne ihtiyacınız yok.
*Gün boyu nemlendirir: Gün boyu gerilme hissi yaşamadım. Nemi oldukça güzel sağlıyor.
*Cilt kusurlarını kapatır: Cilt kusurlarını kapatmıyor. Ama ciltte kızarıklık varsa o tonu çok güzel eşitliyor.
*Yağ içermez: Yağlı bir hissi yok dediğim gibi mat bir bb krem.
*Gözle görülür pürüzsüzlük sağlar: Gözeneklerde çok güzel küçülmeler oluyor pürüzsüzlük hissi bırakıyor.
*Taze bir görünüm sağlar: Bebek gibi bir cilt mümkün :)



Bendeki rengi Medium oldukça güzel bir bitiş sağlıyor. Artı bir özelliği ise içerinde bulunan %2 salisilik asit sayesinde sivilceler ile savaşıyor. 
Fiyatı da oldukça uyguna geldi 17,50 Gratis indirimden aldım sizde kaçırmayın derim.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın ❤

4 yorum :

  1. Merhaba blogunuzu takibe geldim bloguma beklerimm

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü o kadar çok almak istiyorum ki bir türlü indirimi yakalayamadım çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin ilk indirimde ☺️

      Sil