13 Ağustos 2015

LOREAL PARİS SKİN PERFECTİON YORGUNLUK KARŞITI KREM İNCELEME


Merhabalar.. 

Bugün sizlere Loreal Paris 'ten Skin Perfection yorgunluk karşıtı kreminden bahsedeceğim.  Gerçekten de ürün yorgunluk karşıtı. Ürün bu şekilde tüp şişede 35 ml olarak satılıyor. Aslında bu ürünün bir serisi var. Serum, nemlendirici, bb kremi gibi. Nemlendiricisi ve bb 'sini kullandım ve onlardan da bahsedeceğim ilerleyen zamanlarda.  

Gelelim ürüne beyaz bir görüntüsü var ve cilde sürüldüğü zaman cildin kendi rengini alıyor. Biraz yağlı bir yapısı var ve o yüzden yağlı ciltlere olacağını sanmıyorum. İçerisin de bulunan SPF 20 güneş koruma faktörü ile de cildi güneş ışınlarından koruyor. Gözenekleri kapatması da ayrı bir artısı, ben gözeneklerimi kapatmada baz olarak bile kullanıyorum. Cilt tonunu eşitleyerek cilde aydınlık bir görünüm kazandırıyor. Cildi 24 saat nemlendirme özelliği var. 
 Bu ürünü 5-6 ay önce watsons indirimden 20 tl'ye aldım. Daha detaylı bilgi için lorealin kendi sayfasına da göz atabilirsiniz ; burdan



Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ♥

2 yorum :

  1. Benim severek kullandıgım bi ürün vaatlerini yerine getiriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir ürün fakat benim t bölgemi gün için de çok fazla yağlandırıyor :)

      Sil