13 Ağustos 2015

ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ - LOREAL PARİS İNCELEME


Herkese merhaba :)

Saç bakımın da hem bakım yapan hemde zarar vermeyen ürünleri seçmeye özen gösteriyorum.  Elsevin mucizevi yağını alıp almamakta çok kararsızdım taki watsonsun hafta sonu indirimlerinde bir alana bir bedavası varken alıp denemek istedim. Ve inanılmaz bir şekilde aşık oldum diyebilirim.
Değerli çiçek özlerini içeriyor. Her saç tipine uygun olup saçı ağırlaştırmadan saça yumuşaklık ve parlaklık veriyor.  


Ürünü saçınıza farklı şekilde uygulayabilirsiniz. Ben genellikle banyodan sonra saçımı tararken 1-2 pompa kadar saçıma yediriyorum.  Kimi zaman ise banyodan önce saç diplerine ve uçlarına 7-8 pompa kadar yediriyorum ve yarım saat bir saat bekledikten sonra yıkıyorum.  Başka bir şeklide saçlarını fönlediğiniz zaman veya maşa yaptığınızda 1-2 pompa uygulayabilirsiniz. Elde ettiğimiz sonuçlara inanın bayılacaksınız.  

Not: Eğer saçlarınız ince telli ve seyrekse 1 pompa yeterli olacaktır.  

Fiyatı şuan ne kadar bilmiyorum ama ben dediğim gibi indirimden ikisini 14 TL 'ye aldım.  

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ❤

Ve sonuç; İyi günler dilerim.  :)

2 yorum :

  1. Onarıcı olanı aldım kokusu cok kötü hic kullanamadım dolap bekliyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu çok severek kullanıyorum sevdiğim bir ürünü de nedense değiştiremiyorum 😀

      Sil