11 Ağustos 2015

LANCOME TEİNT MİRACLE SPF 15 - FONDÖTEN İNCELEMESİ

Herkese Merhaba...

Kuru ve hassas bir cilde sahip olduğum için cildime ağır gelmeyen, doğal duran ve daha fazla kuruluğa sebep olmayan aynı zaman da cildime aydınlık katan bir fondötenden bahsedeceğim. 
Lancome Teint Miracle fondöten içeriğinde ki SPF 15 güneş koruma faktörü ile cildi güneş ışınlarının zararlı etkilerinden bir nebze olsa da koruyarak zararı en aza indiriyor.


Ambalajı 30 ml cam şişe de ve pompalı olması çok güzel ürün ziyanı hiçbir şekil de olmuyor. İçeriğinin su bazlı olması % 15 hem kuru ciltler de hemde karma ciltler de rahatlıkla kullanılabilir olması da bir artısı. Benim dönem dönem cildim de çok fazla sivilce çıkar fakat bu ürün hiç bir şekil de sivilce oluşturmadı. 


Renginin ciltteki duruşu da bu şekilde cildimle tam uyum sağladı ve kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor en çokta bunu seviyorum. Pudra isteği duymadığım bir fondöten bitişi saten bitişli. 

Fiyatı ise benim aldığım zaman 145 tl idi şuanda indirimde diye biliyorum sakın kaçırmayın... Fondötene burdan ulaşabilirsiniz.


İyi Günler Dilerim :) 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)

2 yorum :

  1. Güzel bir ürün az daha uygun olsa harika olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım kullanmaya kıyamıyorum :)

      Sil