26 Ağustos 2015

FAVORİ DUDAK KALEMLERİM - ( Flormar 201 ) ( Golden Rose 513 )


Merhabalar...

Bugün sizlere uygun fiyatlı favori dudak kalemlerim den bahsedeceğim. Benim favori dudak kalemlerim Golden Rose 513 Flormar 201 numaralı dudak kalemleri.

Flormar 201 numaralı Nude rengi dudak kalemi oldukça yumuşak kolay sürüm sağlıyor. Kremsi bir yapısı olduğunu düşünüyorum. Kimi zaman ruj olarak bile kullandığım oluyor. Watsons 'dan 4,5 TL gibi bir fiyata almıştım yanlış hatırlamıyorsam eğer fiyatına göre oldukça güzel bir ürün.

Golden Rose 513 numaralı bu kırmızı dudak kalemi ise rengini ve yapısını çok sevdim diyebilirim. Oldukça rahat bir kullanımı var bunu da Watsons 'dan 5 TL gibi bir fiyata almıştım. Yani fiyatına göre oldukça güzel ürünler ve kalıcılar.



Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ❤

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder