12 Ağustos 2015

CLEAN & CLEAR DERİNLEMESİNE TEMİZLEYİCİ LOSYON İNCELEME

Merhabalar...


Cilt temizliğine dikkat edenler olarak öyle her şeyi yüzümüze kullanamıyoruz. Şimdi bahsedeceğim ürün ise ben çok hassas bir cilde sahibim ve sürekli kullanımda bana hiç iyi gelmeyen o yüzden haftada bir kullandığım bir ürün. Clean & Clear derinlemesine temizleyici losyon hassas ciltler için üretilmiş formülü ile kirden yağdan arındırarak sivilce oluşumunun önüne geçtiği söyleniyor. Garnier temizleme suları gibi sıvı formda fakat cilde sürüldüğü an gözleri çok fazla yakıyor. Ve 10 dakika gibi ciltte yanma hissi bırakıyor ama bıraktığı ferahlık ise güzel yani hem + sı var hem - si yüzü ve gözü yakmadan ferahlık hissi bıraksaydı bu ürünü çok sevebilirdim tekrar alır mıyım hayır. 👎


               


Fiyatı ise uygun Watsons 'dan indirimde 11 tl gibi bir fiyata almıştım.  Ama cildime çok uygun gelmediği için tekrar almayı düşünüyorum.



Bir sonraki yazıda görüşmek üzere ❤



2 yorum :

  1. Himalaya herbals ürununun temizleme jelini kullaniyorum ve cok memnunum yazisini yazmistim, denemeyi dusunebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bakacağım :)

      Sil